Let me be your only one

Helt sjukt vad tiden går fort! Jag har nästan alla dagar planerade med saker hela tiden och jag gillar det! Förra veckan umgicks jag mycket med Jeppe, Vi var både i Stenserum och hos honom i stan. Men jag hann också jobba, plugga och festa! Lördagen var jag i Hultsfred hos Kalle och Frida. Hade en supertrevlig kväll där som slutade med att jag somnade på deras soffa inklämd mellan Emmis och Becca. Mysigt! :D Bilade hem rätt skapligt igår och åkte nästan direkt hem till Jesper där vi hade huset för oss själva. Så vi käkade mat, kollade film och pluggade. Vi är så duktiga :)
 
Denna vecka ser ut ungefär såhär:

Måndag: Hemmadag (Blev inget Norrköping)
Tisdag: Föreläsning i Norpan, sova kvar
Onsdag: 2 föreläsningar, åka hem, jägarexamenskurs
Torsdag: Lite ärenden i Västervik, umgås med Jesper
Fredag: Jobba 13.00-21.30
Lördag: Jobba 6.30-14.30, Inflyttningsfest i Hultsfred, Black Jack på Pumpen
Söndag: Jobba 14.00-21.30


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0