17 feb - 13

Idag är det söndag igen. Förstår inte att veckorna kan gå så fort! Har iaf haft en bra helg, har hunnit med en hel del faktsikt :)

I fredags tog jag med mig Jesper från Västervik till Stenserum. Vi åt med mina föräldrar, kollade på tv och slocknade tidigt haha.
Lördagen spenderade vi mestadels framför New Super Mario Bros, så jäkla beroendeframkallande.. På kvällen åkte han hem medan jag fixade mig och begav mig till Odensvi för lite partaj. Var lite halvsegt men kul att träffa folket som man inte umgås lika mycket med längre :) Kajsa och jag slocknade sen hos farmor.
Imorse gick vi upp för att åka till kyrkan men där var det inget så vi handlade bara och åkte sen hem var och en till sitt. Väl hemma har jag letat lägenheter och skjutit studsare med pappa. Roligare än vad jag trodde!! Resten av kvällen blir nog lugn, är rätt seg efter gårdagen haha.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0