Superhelg

Har haft en sån nedrans bra helg full av festligheter och annat kul!
I fredags hängde jag med fina flickorna i Västervik. Vi åt varm smörgåstårta, drack vin, spelade spel och snackade en massa skit. Precis en såndär bra kväll som jag saknat så mycket. Ibland är det så himla skönt att slippa alla pojkar! Sov kvar i Emelies lägenhet sen och vaknade upp skapligt tidigt på lördagen. Åkte hem så fort det gick och chillade sen i sängen en sväng innan det var dax att fixa inför nästa fest.
Åkte först till Emelie och Frida och vi fixade till oss ihop. Sen gick vi till Joakim där det var förfest. Vid nio vinglade vi iväg till Bygdegården där Lifvens spelade. Det var riktigt kul där! Träffade alla möjliga människor och dansade loss till bonnmusk haha. supergrymt!

Idag är jag trött.. Ska fika lite nu sen ska jag se Harry Potter <3


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0