Bra helg!

Fredagen hos Kajsa var helt okej! Skönt att umgås med folket här på landet kände jag :) Sen att man blir lite fundersam hör ju till. Undrar hur snacket går egentligen..

Igår var jag ju med Natti och Mickis. Först var vi i Blackstad på fotboll. BOIF förlorade rätt ordentligt mot Gunnebo så det sög rent ut sagt. Bättre blev det sen när vi begav oss till Målilla. Bra med folk och härlig stämning!! Synd bara att svenska folket är så jävla pinsamma bara. Hatar när folk buar! Men dom fick så dom teg när varken Lindgren eller Jonsson kom till final, mohaha! Tävlingen slutade iaf med att Gollob vann före Holder och Lindbäck, så jag är rätt nöjd :) Tyckte dock Nicki kunde komma på pallen med (mest för att reta svenskarna) men han fick nöja sej med en 4:e plats. När de hela var slut hägde vi lite i "festival-området". Lyckades få hänga lite me Antonio, ocb båda Chris! Gissa om Nathalie var nöjd efter det ;) Strax efter ett landade jag i min säng. Gudomligt skönt!
Och idag är det plugg hela dagen som gäller, kill me please.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0