Vildhjärta

Fy vad det var jobbigt att komma upp imorse! Snoozade tll och med vilket jag aldrig annars gör! Men efter mycket om och men kom jag iväg. Åkte en timma innan jag skulle vara i Gullringen men det resulterade i att jag var där mer än 20 min för tidigt haha. Bättre det än tvärtom iaf! Det var superenkelt att hitta dit vilket var skönt, har varit lite nervös för att inte hitta ju haha. "Jobbade" mellan 7.30-15.00 vilket var lite lagom men jag var riktigt trött när jag kom hem. Känner att förkylningen spelar in lite också. Skulle se på Hungerspelen förut men somnade efter 20 min, inte något jag brukar göra! Men efter den lilla powernapen blev jag superpigg. Tittade på Gnomeo och Julia istället för den andra, så riktigt gullig film!
Just nu sitter jag planerar lite lektioner. Min handledare undrade om jag ville hjälpa henne med lite grejer till imorgon och onsdag och jag tackade ja. Lika bra att köra på ordentligt direkt och visa framfötterna! Klassen är rätt liten och väldigt lugn (för att va en 3-4a) så de blir nog bra :)

Föresten så smsade Daniel förut så nu har jag lite jobb inbokat. Ganska så jäkla nice. Finns inte så många bättre sätt att spendera en helg på än på TB!
 
Bästa låten just nu är denna!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0