Personalfest

Idag är det torsdag och jag är bakfull. Hur ofta händer det egentligen? Men det är så himla värt det för gårdagen var så nedrans bra! Vi hade lite personalfest med TB i bowlinghallen. Vi började med att äta tacosbuffé och dricka lite cider innan vi gav oss på bowlingen. Jag hamnade i samma lag som två riktiga vinnarskallar så det var på blodigt allvar hela tiden ;) Men bra kul var det iaf! Hela skiten vann Sabina och priset var ett presentkort på Systembolaget, det hade jag ju inte sagt nej till.. Vid nio var vi klara och alla tänkte gå hem men så blev inte fallet utan istället tog vi en promenad till Briggen och hängde där bra länge haha. Det beställdes in både öl, vin, cider och shottar i massor vilket resulterade i ett gäng riktigt fulla brudar och en minst lika full kille haha.. Sjuka men roliga samtal bjöds det på och jag tror inte att jag har skrattat så mycket på länge. Vid typ kl 5 slocknade jag full och glad hemma hos bästa Emmis. Är så jäkla glad att jag åkte dit alltså!! :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0