20 år

Gårdagen blev bättre än vad jag trott. Spenderade större delen av den med min bästa vän. Vi tränade på förmiddagen och åkte till Västervik för att se Phille spela match på eftermiddagen. Träffade även Moa och Amanda där inne, trevligt! :) På kvällen mös vi framför en film med lite B&J.

Idag vaknade jag vid nio av att mamma och pappa kom in med frukost på sängen. Fick en bukett rosor också :) Vi åkte en sväng ner till Gamleby där jag fick ett par nya benskydd och strumpor till fotbollen. Mera presenter kommer senare :) Tog mig såklart en runda på Systembolaget också, förjävla skönt att kunna gå in där själv nu ;)
Om nån timma kommer farmor hir för att fira mig en liten stund innan jag ger mig av till Totebo för att spela fotboll. Hoppas på en vinst!!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0