Årsfest

Igår var en riktigt bra dag!
Började dagen med en tur till Vimmerby som resulterade i att jag nu är stolt ägare av en bil!!
När jag kom hem bytte jag om lite och sen tog jag med Moa in till stan för att se en halvlek av BOIFs match och hämta Antemannen. Träffade även Amanda och Moa, trevligt :) Innan vi åkte hem handlade vi inför kvällen. Moa och jag lagade superfin mat, potatisgratäng och fläskfilé!
När vi tröttnade på Stenserum åkte vi till Blackstad och gick på årsfest och sen efterfest hos Sandra. Länge sen jag hade så kul! Och en stor sten släppte från mitt hjärta, saker ordnar verkligen upp sig nu :) Vid 5 landade jag i sängen tillsammans med Moa, skapligt trött då alltså.

Idag när vi vaknade åt vi lite frukost och åkte sen till Gamleby för att handla och hämta upp Mickis. Vi drog en så sjukt fin picknick i solskenet, underbart härligt :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0