Mitt år 2011

Januari
Januari var en snöig månad som ni nog vet om. Jag spenderade en del tid vid bandybanan för att kolla på Antons lag, bandy är sjukt kul! Det blev mycket fester inne i Västervik. Både hos Makki, Anton och Elin. Träffade massor härligt folk då! Började nöta ut Näääks låtar, vad hände med min musiksmak där?! Hade massa bjudningar i lägenheten med fika och mat, det saknar jag en massa.. Var också med på den årliga januarijakten med danskarna och avsluade månaden med att prova på zumba!


Februari
Även denna månad umgicks jag med mycket folk i Västervik på olika fester och fikabjudningar. Tillsammans med Kajsa spenderde jag mycket tid på fågelbäret för att ha lektioner med barn där. Elin fyllde 18 år!! Trivdes super med mina flickor i BF08P♥ Jobbade min första riktigta dag på Tallbacken, är så tacksam för att de fortfarande vill ha mej! Drog en bussresa till Ullared som har blivit lite av en tradition.


Mars
Finaste Frida tog kortkort!! Tror jag fick mig lite bilåkande hit och dit om jag minns rätt! Rasta och Elin var hos mig och Moa rätt ofta. Spelade lite fotboll på gruset. Spenderade en helg i Linköping hos Erikababe där vi fick träffa sjukt mycket nytt folk och bara ha de bra! Köpte en studentklänning, tiden bara flög iväg!!

April
Jobbade en del på TB, började känna att jag kunde överleva på mina egna pengar. Skrev klart projketarbetet, finally! Var på en jättebra studieresa med klassen, såg musikal och shoppade, awesome! Lärde känna Lovisa mer och mer efter att hon blivit tillsammans med Adde. Beställde äntligen ett nytt objektiv då mitt gick sönder. Spelade massa fotboll. Var på en kickassgrym fest i Odensvi hos Makki! Tog årets första dopp med Moa, Moa och Amanda. Kollade på BOIF, pratade med Joakim och träffade Anton Sandsioe för första gången. Drog en resa till Cypern, så underbart!!

Maj
Inledde månaden med att bli väckt om nättarna av fyllesamtal och sms, de var här det började på riktigt! Jobb, jobb och mera jobb! och plugga på som fan såklart! Spenderade för lite tid på fotbollsplanen men mycket bredvid på BOIFs matcher. Min baksida höll inte trots all Emmis hjälp. Hade en urgo picknick i stadsparken med några pojkar, mums! Jag fyllde 19 och Moa och Simon fyllde 18!! Planerade lite inför fotbollsskolan och Joakim fick ställa upp som skjuts. Fick en blåtira av en VFFspelare och tappade en bit av tanden, hårt att spela fotboll! Var lite deppig då killar ibland inte kan hålla sina löften. Var på RockaBilly i Blackstad och somnade i en säng i Grönäng. Var så jävla lycklig just då.

Juni
Hade en riktigt bra kväll hos Paula i Källsåker med klassen, det saknar jag! Var på en urmysig dejt och såg sista Piratfilmen. Hade fina dagar vid vattnet i odensvi och hos farmor såklart. Kollade Björn Rosenström i Gamleby, fan så bra det var!! Umgicks endel med Kajs och Natti, fina ni♥ Pratade mycket i mobilen till sent om nätterna. Fick ett sms, mådde dåligt. TOG STUDENTEN!! Grym dag, helt sjukt, går inte att beskriva! Åkte till Örsåsa och det var så jävla bra! min typ av ställen, helt klart haha. Hade även en underbar Midsommar i Stångeland. Började sommarjobba på TB. Hade fotbollsskolan. Pratade mer med den där pojken. Lärde känna Rickard mer och mer.

Juli
Jobbade som en galning och försökte få allt att gå ihop sig. Var på Odensvipokalen som BOIF vann! Hade en jättemysig kväll som innehöll en fin pojke, god mat, fotboll och massa prat. Moa och Simon hade 18årsfest, sjukt kul! Spenderade nästan hela kvällen med Joakim. Säger bara nattbad! Umgicks en hel del med alla Gönängbor. Hade en kul kväll hos Simon med hela byn+Kristofer. Hämtade en kissemiss till Frida, lille Emil! Bestämde något som jag skulle få ångra senare. Var på speedway som avslutades med en "dejt" på Corner med bröderna Lönn. Fotbollskväll hos mig på altanen! Hade en asbra Vishelg med Blackstadbor+Odensvibor! Träffade en myshund som jag ville sno med mig hem. Firade Torsten som fyllde 18, bra kväll! Hade grillfest hos mig och blev riktigt besviken, men hade också jävligt kul! Var ännu en gång i Örs, fan vad jag älskart! Pratade massa med Anton.

Augusti
Började månaden med att vara riktigt lessen. Jobbade såklart och spenderade tid på speedwaybanan. Köpte ett par nya fotbollsskor, älskar dem fortfarande! Hjlpte pappa endel i trädgården och hade med mig kameran så ofta jag kunde. Började jobba nattpass vilket kändes väldigt ovant men det gick oftast bra. Kollade massa tecknade filmer. Tjöt lite. Spelade lite fotboll. Hade hemmaspa med mejsjälv. Var i lackstad med Odensviborna och de slutade på Sibylla i stan. Var på GP i Målilla med Mickis och när vi kom hem drog jag till Odensvi. Micke och Rickard skjutsade hem mej. Var i ett dyngsurt Överum med Elin och fick prata med Joakim, mådde bättre! Bokade resa till Göteborg! Drog till Ullared med frida och mamma. hade en myskväll med några hos Rickard. Baksidalår spökade ännu mer. 

September
Började månaden med ett pr jobbdagar. Sen bar det av till Göteborg med ett 2 fulla bilar! Liseberg och stugmys. Hade så jävla fint och för en stund kändes allt bra igen. Umgicks lite med Lovisa, Adde och lillebror. Min Idol Stefan Liv dog i en flygolycka, finns inga ord. Danskarna kom till Stenserum. Tjejkväll hos frida i Gladhammar, mys. Minnesmatch för Sarah på Tjustvallen. Tittade på film med Henke och Ante. Hängde med Kajs och Natti, mådde bra! Var med Lönnarna+Anton och Rosberg i Helgesbo och avslutade kvällen med en fest i Blackstad. Drog till Linköping med ett par flickor. Efter en fest hos Simon gick allt åt helvete. Jag ville bara försvinna. Sårad och så jävla besviken. Och det fortsatte väldigt länge. Grät konstant. Umgicks med en fin kille, kändes lite bättre.

Oktober
Mådde fortfarande riktigt piss och kände mej lite "forever alone". Kajsa Lönn och Nathalie Lindblad peppade mig så gott det gick, älskar dem för det. Pratade en del med Frida om jag inte minns fel. Beställde en "OnePiece!" Var hos William, det var pinsamt.. Festadei Odensvi, kände mi ännu en gång besviken på dem. Var med på älgjakten. Mådde mera dåligt. Blev utskälld gång på gång utan anledning? Var i Blackstad och kollade när Emelie sjöng. Stod i mitten av "två sidor". Bowlade med ett litet gäng och avslutade kvällen på åhmans, gött! Åkte till Åtvid för att se på fotboll och sen festade i Blackstad igen. Beställde hem min älskade iPhone 4s! Drog en subway och snackade om allt med Nattisnygg. Gick på ett litet vikariat på TB, pengarna började rulla in igen! Var på ALV med jobbet, så sjukt mysigt! 

November
Fick hem mobilen, dog av lycka typ haha! Tränade endel på Träningsverk1 med M&M och började må bra igen. Åkte till Frida, älskade vännen. Spenderade några dagar hos farmor i odensvi. Var på Pumpen för första gången, så sjukt kul! Var på Twiday med Natti, Kajs och Moa, så sjukt braaa!! Var på Valstadfest för första gången, herregud vilken chockerande fest haha. Ante och Tobbe bjöd på en god kladdkaka en kväll. Började vrålnörda Vampire Diaries, min räddare i nöden stavas STEFAN. Var på Tjustfest och det avslutades på Palladium. Funderade mycket på framtiden.

December
Fick elaka sms med jämna mellanrum och mitt självförtroende sjönk mycket. Försökte "jobba bort" det dåliga. Hade konstant huvudvärk nästan hela månaden. Jobbade sista dagen på mitt vik och firade Mickis som fyllde 18! Blev en sjukt bra kväll på Palle! Var på Lucia i Simhallen med jobbet, sjukt mysigt! Klickade hem en ny kamera, Nikon D5100! örjade träna fotboll igen. Tog en mysfika på frunchlådan med Moa och träffade Lovisa och Agnes. De kom lite snö(som dock försvann direkt) TATUERADE MIG, ångrar mig inte ett dugg!! Började må bra och saker började lösa sig (förutom med han och de är fortfarande jobbigt). Firade jul hos farmor och morfar. På juldagen var jag på Pumpen igen, sjukt kul!! Hängde lite med Simon, Tobbe och Torsten. Förberedde nyår och hade sen en kickass fest i Odenskans med urgoa människor!

Sammanfattat kan jag väl säga att hösten 2011 var den värsta någonsin. Men jag har haft sjukt många bra stunder också såklart! 2012 ska jag må mycket bättre HELA året. Mitt nyårslöfte är "let go" och med det menar jag att jag ska strunta i det som får mig att må dåligt, ignorera dem som vill mig illa och framför allt släppa taget om falska vänner. Hoppas 2012 blir ett superår!!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0