Hallå träningsvärk!

Idag kan jag knappt röra på mig efter gårdagens core som gjorde träningsvärken efter bodypumpen lite extra jävlig haha. Skönt att känna att man lever iaf!

Bästa Kajsa var hos mig en sväng igår innan jag drog till träningen, blev en massa snack som vanligt. Fin tjej det där. Och efter träningen sov jag hos Moa. Vi planerade lite inför kvällen då det blir tacos och bak med Frida och Emelie. Sen vid nio ska möter vi upp Becca och ser "The Darkest Hour" på bio. Spår en sjukt bra kväll!

Idag gick jag upp samtidigt som Moa så när hon drog till skolan så gick jag hem till Antes lägenhet. Kajsa kommer om en kvart och då ska vi se Arn! Sen drar jag till Willys och handlar till kvällen :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0