Palladium 22/12

EFter att ha jobbat dom är 10 timmarna så var det meningen att Kajs, jag och Natti skulle ha filmkväll men det hela slutade med att vi drog till Palladium istället! Erika kom in till stan så hon hängde också på :) Vi hade en riktigt jäkla bra kväll! Var lätt en av de bästa kvällarna på ett annars ganska tråkigt ställe haha. Träffade på en hel del kul folk, bland annat Gurra som jag inte sett på supelänge! Dessutom hängde vi med Ivar vilket också är jättekul, länge sen man pratade med honom. Kajsa fick dansa till sin favoritlåt och fick allas humör att gå i topp :) 
När det stängde gick vi till Åhmans där Meijer hämtade upp oss och gav oss skjuts hem till Viborg. Erika och jag sov hos Kajsa så vi slapp gå dom där extra meterna hem haha. Somnade runt halv 5 med ett äkta leende på läpparna. Så himla fint. Tack tjejer, ni är bara för bra! <3


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0