Ordning och reda

Jobbade som sagt var några timmar imorse. Missade julkalendern dock så nu måste jag komma ihåg att se den ikväll! Efter jobbet tog jag mej ner till stan för att plocka ut en sista biljett till Maskinen på lördag. Ska bli riktigt kul!!
Nu är jag iaf hemma i Stenserum och har precis tagit en dusch efter att ha kört ett "träningspass" med Just Dance 4. Man kan faktiskt bli rätt svett om man kör ordentligt :)
Har även tagit tag i det där med att beställa kurslitteratur. Orkade inte leta massa begagnat så jag beställde nytt för nästan 800. Kul att lägga pengar på tråkiga böcker..

Nästa projekt idag måste bli att städa rummet. Har inte packat upp från Ullared än utan allt ligger i min säng och jag vill gärna kunna sova där inatt hehe..


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0