En dag ska vi lyckas

Åh vad jag älskar att jobba på förskola. Kände mig skitseg och trött imorse när jag vaknade men det vände tvärt när jag gick in genom dörren till avdelning Nyckelpigan och alla barn springer fram och vill presentera sig. Var på nyaste avdelningen på Linnéan där jag inte varit innan och det var riktigt mysigt :) Kände till personalen sen innan men fick lära mig 13 nya namn. Dock sitter dom redan nu, tur att man har bra namnminne haha! Fick se lite dans och sång från några flickor, spela fotboll med killarna och läsa massa böcker. Det bästa var att på Nyckelpigan var killarna lika goa som tjejerna och kunde sitta stilla, krypa upp i mitt knä och lyssna på flera böcker i rad. Annars är det mest tjejerna som är så tycker jag. Hur som helst, bra jäkla dag som fick mig på härligt humör :') Alla borde få ta del av känslan man får när man jobbar med barn :)
På fredag har jag öppning på Fjärilen och Sländan, aldrig gjort det innan så det är lite nervöst men tror det kommer gå bra!

Nu då? Behöver lite förslag :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0