Till minne av Sarah Johansson

Gårdagen var jättebra med god mat, fina människor och roliga spel! Kom hem till Stenserum runt 2 nångång, slocknade direkt då huehue.

Idag har jag spelat fotboll på Tjustvallen. Vi hade en match till minne av Sarah som gick bort i April iår. Hon spelade i alltså i mitt lag förr, då hon var frisk. Det kom riktigt mycket folk och det var många som ställde upp och spelade. Väldigt kul att se! Hoppas att vi fick in mycket pengar till blodcancerfonden också. Lite extra plus var att det laget som jag var med i vann hehe.
När matchen var slut var det bara att sätta sej i bilen, åka hem, duscha och sen dra vidare till Odensvi där det BOIF mötte Hebe. Den matchen slutade 2-2 och var rätt tråkig. Men med lite sällskap av Rasta, Elin, Igge, Makki och Amanda så blev det genast bättre :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0