Like me

Igår blev det inte att jobba så jag var med några brudar till Linköping.
Hittade bland annat två t-shirtar, en kofta, en ring och lite annat :)
Käkade mat på IKEA, är riktigt svag för deras mat haha.
På kvällen var jag på speedway med Mickis, OCH FY FAN VAD VI VAR SURA!
Det betyder alltså att vi får åka till Målilla nästa vecka för att se hur det går.
Nåja, fick ju se Nicki Pedersen naken och Norrköpingspojkarna var där, ett litet plus iaf!
Idag är jag hemma, tvätta, städa och diska står på schemat!
Ska dessutom plocka lite med mina foton. Sätta in dem i album och så :)
Sen ikväll är det träning!

Postat av: linnea

och så hör du inte av dig...? :(

2011-09-22 @ 17:09:23
URL: http://liinneaaajohansson.blogspot.com/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0