How can I move on?

Igår när jag kom hem från jobbet så var Fång och Lovisa i lägenheten. Har inte träffat Lovisa på ett tag så vi hade en massa att prata om, pojkarna tyckte att vi snackade för mycket skit haha. Men de är ju så kul ;D Vi var även på Hemköp och köpte lite gott :)
När Lovisa drog spelade Ante och Adde dator medan jag glodde på film. Såg Avatar, är galen i den tecknade serien på Nikelodeon och gillade även filmen haha. Appa är så söt :') Sen fick jag fick sova i soffan :(

Idag har jag diskat och städat i lägenheten, fy fan så de luktade illa! Jävla Adde som lämnar massa pizzakartonger huehue ;) Nu ser det iaf någolunda bättre ut! :)
Snart ska jag dra iväg och köpa lite mat och sen raka vägen till jobbet. Ikväll åker jag dock hem för att slippa sova med Anton och Gurra haha.


Nötterna jag hängde med igår :'D


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0