Tillägnat Frida Sallermo

När man jobbar natt har man mycket tid över så jag kunde inte låta bli att titta lite på resor! Skulle inte en weekend till Spanien (närmare bestämt Barcelona) sitta helt underbart bra? :D Klicka in här!!

I Värsta fall kan jag även gå med på att åka till London, de är nog rätt amazing där med ;)
Jag skulle inte ha något emot att kolla in Londons sevärdigheter! Så denna resa verkar också bra!!
Duger nu varken Barca eller London så kanske en tripp till Portugal lockar? Dit skulle iaf jag vilja resa! Inte för att jag vet om något speciellt att titta på där men de vore ändå kul ju ;)

Sådär, nu har du lite att välja på :D

Postat av: Frida, the one and only

Haha jossan, du är för skön! :))

2011-10-25 @ 12:30:25

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0