Just då kunde jag bara tänka "inte hon"

Jag kommer hela tiden på mig själv med att fundera och undra över vad du gör. Det jobbigaste är att du inte längre pratar med mig, nu är det bar hon som betyder något. Jag har ett stort hål inom mig som helt enkelt inte går att fylla. Alla säger till mig att glömma och gå vidare men hur lätt är det när han helt plötsligt gillar den som står mig allra närmast? Jag kan inte glömma när jag ser honom försöka få henne på fall med samma knep som han använde på mig. Han lovade mig mer än vad han kunde hålla och jag föll blint för alltihop. Kommer hon också falla? Hur kommer allt bli då? Jag har så mycket frågor som ingen ger mig svar på. Varför kan ingen ge mig svar?!



Har tänkt på dig länge, verkligen tänkt
Hur jag skall få dig att förstå hur det känns
Hur jag skall närma mig detta, våga berätta
Släppa, få hjärtat å lätta



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0