I hurt myself today

Igår hade Anteman och jag lite syskontid och kollade på film. Det blev Colombiana och jag tyckte den var riktigt bra så den kan ni se om ni har tråkigt nån dag :) Sen somnade vi båda rätt skapligt, han i sängen och jag i soffan :(
Idag har jag varit på körskolan med Mickisen och klarat fas C så nu är jag på repitionsfaserna. Teorin har jag inga problem med, det är körningen som jag hatar..
När jag kom hem sov jag nån timma innan Anton och Adde kom. Aldrig en lugn stud med dom alltså, så sköna!

Tänk vad ja hade varit sysselsatt inatt om jag hade haft min iPhone hemma!! Jag ska alltså jobba natt och jag känner att det är inte rätt tid för mej att göra det just nu. Man tänker waaay to much när man är vaken så länge haha.
Jag har iaf laddad hem en film och låtit bli att läsa bloggar så jag ska ha något att göra. Sen så får jag väl dra ut lite på städandet för att få tiden att gå. Längtar redan till klockan 7 imorgon så jag får krypa ner i sängen!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0