Rockabilly i Blackstad!

Gårdagen var bara hur bra som helst!

Började dagen med en välbehövlig sovmorgon och när vi gått upp åt vi scones till frukost. Runt halv 1 kikade Frida in för att plocka med sig lite saker som Moa och jag ville slippa bära till bussen sen vid 15.20 tog vi en buss till Gladhammar för att hälsa på Frida och Kim. Där käkade vi och fixade till oss inför kvällen.
På kvällen åkte vi till Johan för lite förfest och sen vidare till Bygdegården i Blackstad. Hade en superduper kväll där! Träffade massa nytt folk men också några bekanta ansikten! Vissa mådde bättre än andra framåt kvällen och jag var dåålig och tog inte hand om min vän tillräckligt, filåt! :( 

Kvällen avslutades i Grönäng av alla ställen.. Lite oväntat men väldigt trevligt ♥
Kom isäng rätt sent och någon hostade i mitt öra halva natten så jag var jättetrött när jag vaknade, låg kvar i sängen till 20 i 11. Joakims mamma skjutsade mig till affären där Moa var så jag kunde åka med henne hem till Stenserum igen.
Sen jag kom hem har jag bara tagit det sjukt lugnt. Är inte riktigt vid liv än tror jag.. Plus att jag har ont i halsen..


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0