Vi föddes för att vinna

Kvällen igår var minst lika bra som fredagskvällen (eller okej lite bättre hihi)! Hängde mest med Simon, Joakim, Anton, Daniel och Victor för Natha, Moa och Kajsa var för fulla för sitt eget bästa ;)
Träffade ju min lilla Lovisa Alamaa också, världens jobbigaste men finaste lilla Tjustflicka (jag vet att du läser de här så jag var tvungen:*). Btw så undrar jag vad du viskade i Joakims öra innan du gick? ;) Träffade även en massa andra fina människor, vissa mer nyktra än andra!
Avslutade kvällen runt 3 i Antons lägenhet med Moa. Gick sen upp vid 6 för att börja jobba halv 8.. Lite för få sovtimmar blev det men det har varit så lugnt på jobbet så det var inga problem att orka som tur var :)

Vid 4 åker jag hem till skogen, är ledig måndag och tisdag! :D

Postat av: lovisa

haha, du jossan det undrar jag ocksåå! :o

2011-07-17 @ 17:24:27

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0