Örsåsa 29/7 2011

Örs igår var riktigt grymt! Först förfestade vi lite nere hos Simon. Sen drog Elin, jag, Moa, Simon, Torsten, Igge och Boman mot Örsåsa Loge. Blev såklart ett par kisspauser på vägen ;) Så när vi kom fram var klockan närmre halv 11. Det är lite lagom att komma dit då :) Tyvärr så var det mycket mindre folk än sist jag var där men det var jättekul ändå! Träffade bland annat Mandiz och Jossan så jag hängde lite med dem, alltid lika kul! :) Sen hade jag ju min gamla barnvakt där så han hade full koll på mej, haha vilket stolpskott!
De beste på kvällen var nog att få se Scotts, vilka snyggingar! Så innan vi drog hem stod Moa och jag och dreglade lite haha (a)
Precis som förra gången drog vi en bakispizza i Vimmerby så jag landade i sängen ungefär vid 4 imorse.. Så när jag gick upp 11 så dunkade huvudet och de gör det fortfarande. Aja, smällar som man får ta!

Moa och jag♥


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0