It's really good to hear your voice

Igår hade jag en toppenkväll med fint sällskap, god mat och fotbollstittande. Jag var duktig och fixade kyckling, pommes och beasås till middag, första ordentliga måltiden sedan jag flyttat in i Antons lägenhet ;) Efter maten kollade vi först Norge vs Australien och sen Sverige vs USA, är man fotbollsnörd så är man :) Vi snackade en hel massa och så blev jag tvingad att läsa körkortsboken.. Har tydligen lovat att jag ska läsa lite varje kväll från och med nu, får väl se hur det går med det höhö. Vi gick och la oss runt 11 men snackade halva natten så det var rätt segt att gå upp imorse, tur att det inte var jag som skulle gå upp vid 6 iaf! Att man var trött på jobbet idag gjorde inte så mycket, hellre de än att somna ensam♥

De där med bilder i inläggen ligger nere tills jag kommer hem till Stenserum, mitt intrenet är sjukt segt här..


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0