Äre fezt?

Alltså min helg har varit så super! I fredags var jag med mina brudar, Frida, Linnea, Becca och Mickis. Vi drack lite i min lägenhet och bara hade det mysigt! Lite senare så drog vi till Tobbe där de var både nya och gamla ansikten. Frida och Linnea drog vidare till nån annan men Mickis och jag stannade kvar hos lillTobbe. När vi skulle gå hem råkade jag stöta på Melli så jag följde med henne och hennes polare till Club 9 och sen till Harrys. Slocknade ganska snabbt i min säng sedan mellan 4 och 5 nån gång! Träffade massa superfina människor under kvällen och hade det superbra. Lite för mycket alkohol dock, fyllesms skickades också såklart.. Men annars var de bra :D


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0