Vilken kväll/natt!

Började fredagen med skolan såklart. Hade endast två lektioner och slutade redan vid 1 så då gick Mickis och jag ner på stan för att fixa present till Elin. Det var världens snökaos så det tog mer än en halvtimme ner.. Väl nere sprang vi runt som galningar medan vi väntade in Rasta. Ihop med honom fixade vi ett Tomas Sabo armband och fyra berlocker till födelsedagsbarnet. Tror hon blev nöjd med det! :)
Hemma i lägenheten hade Moa gjort paj, supergott!

Efter det fixade vi oss och drog till Elin och folket började ramla in. Jättehärliga människor och inte fullt så härliga träffade man på haha. När grannarna började klaga så drog vi vidare mot Filles gårdshus, stannade inte där så länge utan jag och några drog vidare mot Makki. Moa och Mickis gick hem så det var bara jag, Lovisa, pontus, Qulle, Adde och Makki. Vi hade iaf jättetrevligt trots att vi bara chillade och inte drack så mycket. En hel del garv blev det kan jag säga! Aldrig sett Andreas garva så förbannat mycket, han kunde knappt andas xd Vid halv 4, efter att alla typ däckat, lämnade jag och Qulle folket och drog hem. Han till Gränsö, stackarn! Och jag fick skjuts av polisen hem till Johannesdal haha. Med tanke på att de gick en läskig man bakom mej så är jag väldigt glad för det...

Idag mår jag inte så bra. Ont i kroppen och såklart även i knoppen haha. Får se hur kvällen blir, ska ju till Palle men nu känns det oklart..


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0