Kolla hit!

De flesta vet att jag för ett tag sedan beställde örhängen från Carolines Smyckeskrin. Ett par silverkors och ett par guld hjärtan (har jag inte berättat på bloggen) blev det då. Nu är jag sugen på att klicka hem lite nya fina smycken. Det finns verkligen riktigt mycket fint så det är dock svårt att bara köpa EN sak, men vad gör väl det? Man kan aldrig ha för mycket smycken! :)
Mina favoriter har blivit de nya armanden som ni kan se här och här men även dessa örhängen och den här ringen gillar jag en hel massa! Jag är riktigt svag för hjärtan och kors och det finns det gott om på http://carolinessmyckeskrin.se/.
Frakten kostar 20kr vilket är riktigt billigt, dessutom levereras smyckena alltid i en liten fin påse. Smidigt ifall man vill ge bort smyckena i present. Att själva smyckena också är väldigt billiga är ett extra plus! :)
Jag har länkat på ett antal ställen i det här inlägget så jag tycker att ni ska klicka på någon av länkarna och ta er en titt, jag lovar att ni kommer fastna för något!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0