My life

På morgonen fick jag mig en liten tur till Willys med Pontus, Emil, Linus och nån brud. Bra för då slapp jag sitta ensam inne i B-huset och vänta in klassisarna ;)
Psykosocialt arbete, människor i behov av stöd och svenska är de lektioner jag haft i skolan idag. Helt okej med tanke på att de två sista lektionerna så var vi ca sex personer så man fick super mycket gjort! Spelade trekort med lite handelsbrudar också, jag var värdelös och Hilda vann.. Så såg ungefär min dag ut, helt vanlig med andra ord :)
Efter skolan hade Kaj och jag lektion nr4 med Fågelbärsbarnen, dom är så söta! :D
Hann även med lite Åhmanskäk och träning på det.
Nu är jag supertrött men kan vara uppe hela natten om jag vill, studiedag imorgon :D


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0