day 13 - a memory

Jag vet att jag är supersen med den här listan men bättre sent än aldrig heter det ju :)
Jag har jättemånga underbart fina minnen med olika människor. Tillexempel alla brudhäng, alla sköna sommarfester, alla fotbollsresor, Gothia Cup och många fler.
Ett favoritminne är iaf Danmark med Moa 2009 Hennes lillebror och hans fotbollslag skulle dit för att spela cup och jag fick följa med. Vi bodde på en camping i Ishøj om jag minns rätt. Det var en precis lagom stor och fin camping med hyffsat nära till stranden och annat kul. Det bästa var nog att man fick se massor utav fotboll. Både lite yngre och lite äldre. Tyvärr gick det inte så bra för Philips lag men de fick sig en bra erfarenhet iaf! Och den där skånska domaren som dömde en av matcherna, vem kan glömma honom? ;D
Efter att ha spenderat en vecka i Damark drog vi vidare mot Kungshamn. Inte helt fel det heller! Västkusten är så grymt fin, små söta hus, fina stränder och massor att se!
Sammanlagt var jag alltså 2 veckor tillsammans med min bästa vän och hennes familj. det er en af mine bedste minder!

Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-05 @ 22:09:09
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0