Some will win, some will lose

Idag har jag varit en sväng till Västervik. Mötte först upp Mickis innan vi gick ner på stan för att handla lite julklappar. Gick inget vidare då vi endast hittade en till henne från Moa och mej haha. Fick dock med mig ett par saker till mig själv (förvånade?), ett 16gb minneskort till kameran (som förövrigt är skickat från lagret nu!) och en ny plånbok. När Mickis åkte hem mötte jag istället upp Moa. Vi tog en fika på Frunchlådan där vi även hittade Lovisa och Agnes. Bra dag helt enkelt!
Kvällen har jag spenderat framför TVD med en räkmacka, mums!

Postat av: Lina Holgersson

Hej : )

Ville bara berätta att jag har en mängd superbra NYA tävlingar uppe.

Bland annat kan man vinna: Klocka, kläder, Tandblekning, Hårprodukt, BUS, presentkort på skor och mycket mycket mer.



Hoppas du vill delta <3



Länk till alla tävlingar:

http://linaholgerssons.blogg.se/category/tavlingar.html



Pussar och Kramar //Lina Holgersson

2011-12-16 @ 22:09:44
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0