Today

Igår kom jag hem från Ullared, ca 5000kr fattigare.. Sved lite i plånboken men kommer nog kännas bättre när jag får min lön för Juli, den är rätt saftig ska ni veta ;) Jag fick verkligen med mej massa bra saker hem bl.a en lite grejer inför skidåkning i vinter, riktigt nöjd! Var inte helt fel att få spendera två dagar med Frida heller hihi :)
När jag kom hem från Ullared igår så följde jag med Moa på fotboll i Gamleby, Tjust herrar slog serietvåan, väldigt viktig vinst!

Idag är en slödag, ska packa upp allt från Ullared och bara njuta av ledigheten. Imorgon är det jobb igen :)

Saker att se fram emot:
Fotboll i helgen
Mera jobbpass
Göteborg 3-4 sep
Tjejfest hos Frida 9 sep

Och mer kommer det bli!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0