Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

Cambild från i fredags.
Okej, kanske inte så intressant, mest basic fakta.
1. Jag hatar att vara ensam
2. Min största fobi är andras fötter
3. Jag älskar att vara i naturen
4. Jag är fruktansvärt lat höhö
5. Jag blev typ "mobbad" i 7-8an
6. Jag tycker inte om att prata i telefonen
7. Använde alltid jeans förr, nu endast leggings typ
8. Jag lyssnar mycket på musik, lär mej låtar snabbt
9. Många tycker att jag är fjortis haha
10. Jag vill antingen bli polis eller lärare (just nu iaf)
11. Jag har svårt att lita på folk
12. Jag är rätt bortskämd
13. När Augusti är slut så är jag arbetslös..
14. Mitt självförtroende är väldigt svajigt men helt ok just nu
15. När de åskar ute ligger jag nästan och tjuter!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0