You wanna give up, but it's worth the fight

Jag är tröttare än tröttast. Jobbet tar på krafterna men det är så värt de! Jag tjänar pengar vilket betyder att jag känner mig mer "vuxen" och mindre beroende av mina föräldrar (vilket är på tiden, är ju snart 19!). Dessutom blir jag mer självsäker och får bättre självförtroende av all beröm och positiv respons som jag får. Jag har alltid varit osäker och nervös när jag ska göra något och är fortfarande men det har verkligen förbättras och det är jätteskönt! Idag fick jag hjälpa en kille som behöver hjälp med mycket och jag klarade det galant, trots att jag hade lite svårt att tyda alla tecken. Måste börja träna mig på teckenspråk haha. Tur att han hade tålamod med mej ;) Hur som helst gick jag ifrån TB med ett leende på läpparna, alla där gör mig så glad!

Makki ringde mig förut så nu har jag precis kommit in efter en liten picknick med honom, Adde och Lovisa. Jag hade precis ätit så jag smakade bara lite glass av Lovisa. Kanske aningen kallt med glass eftersom det fortfarande blåser mycket i lilla Västervik men gott var det iaf! Vi snackade även lite skit och bara njöt av lördagen. Väldigt kul att dom hörde av sig :)

Nu ska jag sätta mig framför tvn och ta det lugnt. Blir ingen sen kväll eftersom jag jobbar 06.30-14.30 imorgon igen. Ska bli kul att få lönen för maj sen hihi

Postat av: pictures by anna♥

joo men det är han :D redigt go!

2011-04-09 @ 19:59:11
URL: http://annaalden.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0