Utsikt från balkongen

På två dagar har jag klarat av två stora prov. Muntliga och skriftliga nationella i SvB. Skönt att vara av med det!
Efter att ha skrivit i drygt en och en halv timma så åkte jag, Kajsa och Frida till Willys och handlade lite. Sen käkade vi hamburgare i lägenheten. Mumsigt! Nu har båda åkt hem och jag sitter framför datorn, redigerar lite bilder och fixar iPoden. Om någon timma kommer Moa hem och sen åker vi till Stenserum och sen till Gamleby för att träna fotboll :)
Första kortet tagen med nya objektivet (som jag förövrigt är supernöjd med!)

Postat av: Josefine Andersson

åh, vad kul hihi :)!

2011-04-14 @ 14:55:25
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0