I Hope You Find It

Idag är tanken att jag ska gör allt såntdär som tråkigt som man helst vill slippa men man vet att man måste göra. På schemat står blandannat städning utav mitt rum, plugg inför svenskprov och massa tvätt. Inte så jättekul men välbehövligt.
Tyvärr tappade jag verkligen motivationen när jag satt och läste bloggar om vad andra skulle hitta på. Baka bullar, mysa med vänner och gå på fotorunda låter grymt mycket roligare än det jag ska göra! Jag tänker iaf unna mig en liten promenad för att rensa tankarna lite. Det är kaos där uppe för tillfället haha.

Igår var jag som sagt var hos Dessi med massa andra härliga b-rudar. Det blev en hel del bilder så de dyker upp senare under dagen (om jag hinner vill säga he-he) Det var riktigt trevligt och det bjöds på god mat, roliga samtal, twister och massa grädde!

Mamma ska åka till morfar så jag tar med mig plugget dit. Hoppas vi får fika, för då har jag en bra anledning att pausa i pluggandet! (a)


Look into his eyes you'll meet a hundred angels cry


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0