Naturfest 6/10 2010

Tog en fullproppad buss till Ankarsrum runt 8, kom fram till stationen vid 9 och mötte där Johanna och gänget :) Vi gick och hämtade Jennifer och drog sen till Folketshus. Där var det en hel del roligt folk! Hade väldigt trevligt och pratade med några som jag inte träffat på länge, alltid kul :) Blev en riktig kramfest eller vad säger du Mickis? ;D 
Med lite dans och lagom mycket alkohol så kan det inte gå fel! Om man bortser från att både ambulans och polis kom på besök. Synd att vissa ska hålla på att bråka och sno saker. Grymt onödigt!
Vi som inte går natur fick åka bussen hem vid halv 2, så vid halv tre somnade jag väldigt snabbt i en varm och skön säng!

Idag hade jag sovmorgon till 10. Det behövdes!
Jag har faktiskt inte varit så seg i början av dagen. Vi var på Tallbacken där jag ska praktisera och det var riktigt intressant så nu känner jag mig lite mer förberedd. När vi kom tillbaka till skolan var jag fruktansvärt konstig, det tyckte iaf Madde och Frida som höll på att slå mig tror jag haha ;) Kunde bara inte sitta still! Men det övergick rätt snabbt i illamående och trötthet. Klarade iaf större delen av skoldagen. Skippade bara religonen höhö.

Nu ska jag ta en macka och börja plugga. Har en hemtenta som ska vara inne imorgon, inte kul.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0