Alla gillar brudar,

Klockan 8(!) imorse gick jag ut i -6 grader och tog fyrhjulingen upp till jaktstugan för att samlas med jägarna. För ca 30 min kom jag hem genomfrusen men ändå svettig. Vet inte riktigt hur det går ihop sej det där alltså. Men iaf, dagen har då bestått av att gå i drev i skogen. Det är rätt krävande och jobbigt men även kul och nyttigt! Under ett drev lyckades jag gå rakt på några vildsvin en sugga med 4 kultingar, det var nog bland det läskigaste jag gjort! Som tur var så sprang de åt andra hållet så jag kunde fortsätta gå men jag lovar att hjärtat dunkade skapligt mycket haha.

Nu ska jag duscha och fixa till mig eftersom jag ikväll ska till min fina syssling Dessi för en tjejkväll som jag tror kommer bli helt perfekt!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0