When you try your best but you don't succeed.

Jag är hemma från skolan idag. Har sovit sjukt dåligt inatt! Det resulterade i grym huvudvärk och allmän seghet. Egentligen borde jag gå till skolan för att jag missar så mycket men jag bryr mej ärligt talat inte om det där längre. Är så trött på skiten :s Jag ska iaf försöka skriva lite engelska om jag kommer ihåg hur man ska skriva. Kanske kan träna lite till provet i ekologi också.
På torsdag tänker jag nog skippa träningen och försöka ta ifatt lite iaf. Jag vill inte ha några IG eller S. Men högre betyg orkar jag inte bry mig om alls.
Ska ha utvecklingssamtal imorgon och det ska bli spännande att se hur jag ligger till.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0