När ska detta helvete sluta?

I rúbriken syftar jag asså på Engelska B. Jag orkar inte med den dumma kursen. Vi har ett stort nytt projekt som vi ska göra nu trots att det snart är sommarlov. Helt sjukt att börja med det nu. Det handlar om Brittisk historia och literatur och det är jag totalt ointresserad av..

om en halvtimme väntar historia. Det är också grymt segt men där slipper man iaf jobba ihjäl sig haha. Sedan har vi lunch, Naturkunskap och Samhällskunskap. Vi slutar ungefär kvart i fyra och då ska jag åka direkt hem för att träna lite fotboll. Hoppas på en lugn träning eftersom vi spelade match igår och det känns lite i benen idag. Jag glömde självklart att stretcha, typiskt.

nu har jag klagat klart så kanske ska jag ta tag i arbetet, eller inte.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0