Hemma bra men borta bäst!

Jag är hemma från Göteborg och saknar det redan. Jag gillar verkligen den staden. Det är mysigt och mycket lättare att hitta än i Stockholm! Dessutom får Göteborg mig att känna mig mycket gladare och jag slipper alla jobbiga saker som finns här hemma. Som jag känner av så fort jag börjar närma mig småland. hmm.
Jag tänker berätta lite mer om Göteborg när jag orkar. Just nu är jag trött och genomfrusen.

Var iaf på boif med Mikaela och Amanda idag. Dom vann med 5-1 mot Ankarsrum, det gillas!
På tal om Mikaela så tycker jag om henne en hel massa! Skulle inte klara mig utan dej vännen, nu vet jag alltid var jag har dig♥

nu väntar fan sängen
godnatt


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0