Du har väckt upp något jag trodde var dött.

Det där med att plugga idag gick inte så jättebra. Jag orkar bara inte (a) Så jag har bara tagit det väldigt lugnt idag. Varit inne i affären några gånger men man blir så nedrans trött där inne. Sjukt mke folk! Fast det var ändå mindre än vad det brukar vara.

Tänkte berätta lite om vad jag köpt igår och idag.

Kläder:
3 linnen
2 par byxor
strumpor
2 BHar
Trosor
Leggings
Klänning
Kofta/Bolero
T-shirt

Saker:
Hårprodukter
Nagellack
Franskmanikyr grejer
Tandborste+Tandkräm
Saker till Lägenheten
Tuggummi
Hårfärg
Stativ till kameran
+ en massa annat kul ;)

Har även fått lite saker av mamma:
Fotbollskor
Benskydd
2 par skor
Dockningsstation till min iPod (Födelsedagspresent)




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0