Alvin och gänget

Det blev ingen film förut för mamma och pappa kom hem så vi lagade oss lite mat och kollade på Sommarkrysset. Jag kollade dock på Antes dator nyss och hittade två filmer som jag kan tänka mej att se nu. Antingen blir det Never Break Down eller Alvin och gänget 2. Som vanligt får jag besultsångest men det får nog bli Alvin och gänget för jag är lite barnslig av mig :]

Så nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort smink.

God natt alla, och om fotbollstjejerna läser det här: PEPPA NU!!

puss♥



Postat av: Esra

SV: jag mår bara bra :D

Jackan är skit fin, det fanns massa när jag var där <3

KRAM!

2010-05-15 @ 22:03:29
URL: http://ciipcakee.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0