10-05-13

Nu har jag precis duschat efter en mycket bra fotbollssträning. Istället för att köra olika övningar så spelade vi en riktig match på 2x30min med 8-9 i varje lag. Väldigt kul att vi var så många, saknade bara Elsa. Bra gick det också! Knatten (vår tränare) ville att vi skulle få oss en ordentlig genomkörare inför VFF matchen som är på söndag och det fick vi verkligen! På tal om VFF så är jag väldigt nervös inför den matchen. Det är ett viktigt derby som bara måste vinnas! Men med tanke på vårat lag så tror jag nog att vi ska kunna tvåla till dem :)

Innan träningen idag var jag och kollade på när min brors lag spelade match mot Färjestaden. Anton var inte med för han var sjuk. Det var en riktigt bra match som bjöd på mycket! Tjust vann tillsist med 5-3 vilket är riktigt bra jobbat! De har spelat totalt fyra matcher varav tre vinster och en oavgjord. Mycket bra!

Nu skulle jag egentligen städa mitt rum m en jag orkar inte så jag gör det imorgon istället. Bilder kommer säkert upp då också :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0