OMG

Det är lördag idag. Kommer bli en fullspäckad dag med fotboll och paket. Ska fira mej ikväll eftersom vi inte hunnit med det än.  Jag vet redan vad jag ska få hihi :) Ska slänga upp lite bilder sen hoppas jag, har en hel del från flera olika dagar.

Igår var det en slappdag i skolan. Treorna redovisade sina projektarbeten. En del var mycket bra och andra lite.. ..pinsammare? haha.
Madde och jag åkte till Gamleby vid 11 typ för att ha en lektion med några barn på Erneberg. Det gick verkligen superbra! Ungarna var urhärliga. Kände igen några av dem sedan innan :)
Efter det åkte jag hem fixade lite och sen åkte jag och Moa till Amanda för att åka vidare till först Vimmerby och sen till Fågelfors. Fotboll stod på schemat igen. Boif spelade lika mot Fågelfors efter en massa gula kort och väldigt mycket tjafs. Målen gjorde Offa, Jesse och Jocke (vet, det låter helt otroligt hahah!). Så kul att se dem spela! Jag gillar't!
När vi kom till Odensvi igen så drog Moa och jag till farmor och käkade sen skjutsade hon hem oss.
Slutade kvällen med att läsa i "Fyrvaktaren" och smsa lite med målkungen haha.

Nu lyssnar jag på min, Moas och Mickis sommarlåt ♥ Fina flickor!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0