Midsommar 2010 i ord

Vid kl 12 åkte jag till Dessi och där fick vi lunch som bestod av lite Midsommarmat som färskpotatis, lax och sallad med mera. Sedan inväntade vi att klockan skulle slå tre för då var det dans runt midsommarstången och lekar som gällde. Jag var feg och vägrade ställa upp haha ;) Jag hängde en hel del med Linnea, Dessi och Mickis medan Moa och Erika försvann med jämna mellanrum haha. Petra vet jag inte vart hon var xd
Resten av kvällen drack vi lite och hade det trevligt, lite grillat blev det också :) Fick mej lite roliga sms/samtal också, det säger man ju inte nej till ;D
När alla tråkmånsar lagt sej (typ runt 12) så gick jag Marcus, Sofia och Oscar en sväng och så spelade vi kubb. Oscar och jag ägde ut dom andra väldigt enkelt :)
Efter det pallade jag inte sova hos Dessi så jag och Erika fick slagga hos Susanna istället, hon är allt bra gullig hon :D

Bilder kommer snart (okej, ska inte lova nått, jag är långsam!)

Postat av: erika

haha vet inte vad du pratar om.. ;)

2010-06-26 @ 23:56:18
Postat av: Petra

Roligt hade vi iallafall :P vadå inte visste vart jag var ;) va ju typ med dig hela kvällen :P haha hur mycket "saft" drack du? ;D

2010-06-28 @ 23:03:28

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0