I just can't get you out of my mind

Igårkväll och inatt har ju funderat väldigt mycket, både fram och tillbaka. Jag kommer tyvärr inte fram till något smart. Men jag hoppas det ska lösa sig ändå.

Gårdagen blev precis som en bakisdag ska vara. Bad, god mat, massa vatten och fint folk! Moa och jag badade lite med Hanna sen när jag kört hem Moa tog jag det väldigt lugnt ända tills Becca ringde och ville hitta på nått. Även Susanna ringde så hon, jag, Erika, Becca, Moa drog till Odensvi och grillade lite, mys! Senare drog vi vidare ner till Simon och kollade fotboll och lyssnade på musik :) Var hemma runt 12 nångång, helt slut!

Idag har jag hunnit sova ut lite och käka en ordentlig frukost. Snart ska jag ta vara på solen och hjälpa mamma och pappa i trädgården. Det är mycket som måste fixas nu innan festen på lördag.

vi hörs.

Postat av: elinn

:)

det är bara bra med mig, jodå min midsommar var helt okey.

själv då?

kram

2010-06-27 @ 15:08:33
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0