Vis med dom bästa!

Juste, jag har en blogg ja!

Jag hinner inte riktigt med i svängarna asså. Men jag har haft två sjukt bra dagar! Helt underbart♥

Torsdag: Åkte in med Erika och fixade oss och väntade på Mickis. Sen drog vi till Statsparken med Anton och Tim, vi spelade minigolf och Anton vann, blää han fuskade nog :) Träffade även Frida och Linnea i statsparken, två gryyymt saknade flickor. Helt sjukt att vi inte setts fören nu :* 
Sen drog vi vidare till Petra där man träffa lite nytt folk och så fick vi skjuts av Greffa ner på stan där alla andra befann sej. Sprang hit och dit och fram och tillbaka och träffade massa grymma människor! Avslutade allt på Åhmans som vanligt, så blir det alltid ;)

Fredag: Jag fick sitta ensam i lägenheten ända fram till 6 då Moa, Erika och Becca kom. Vi käkade, pratade och drack lite sen gick vi ut runt 9. Sprang på massa fina människor då med! Fick bland annat träffa Sofia som jag inte träffar allt för ofta! Jennifer och Johanna rännde också omkring så det var kul att prata med dom :D
Eftersom vi visste att vi skulle upp tidigt och städa (kl 6) så bestämde vi oss för att gå hem runt 1. Dock hann vi inte komma hem fören vi möter två fulla och glada pojkar vid namn Liffner och Anton. Snackde lite festminnen med dem och sen följde de med till lägenheten :) Under tiden dom var hos oss så bestämde vi oss för att det är bara onödigt att sova så vi dygnade och lyckades hålla oss vakna och klara av den äckliga städningen! Det resulterade dock i att jag är sjukt trött nu och typ spyr snart xd Men men, kul vare iaf! :D

Nu ska jag fortsätta med min packning. Drar till Malmö imorron och är borta ett tag. Fritt fram att smsa mig ♥


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0