Smultronstället

Igår ringde kusin Paulin mig och frågade om jag ville följa med till Smultronstället och självklart tackade jag ja! Helt sjukt så stora glassarna är. Jag orkade inte ens med halva min "Fenix" och ändå är den en av de mindre glassarna.
Efter vi käkat glass så gick vi in på "Glitter outlet" och där hittade jag 4 hårband till fotbollen för bara 20kr, mycket bra fynd! Jag har hur många som helst men lyckas alltid tappa bort dem haha.
När Anton och Ponuts tröttnat, efter (ca 2 min) så åkte vi vidare till Linköping. Jag hittade inget. Försöker hålla i pengarna tills den 9 Augusti då jag ska shoppa med mina babes :)
På kvällen skulle jag tränat fotboll men det var inställt pga allt regn. Planerna blir så förstörda. Så istället så läste jag ut "Vampyrens märke" Läste ut hela på samma dag. Sjukt bra bok! Nu bara måste jag läsa de andra delarna!

Idag så ska jag bara ta det lugnt. Kanske städa mitt rum för det behövs verkligen! Måste även måla naglarna tills imorgon. Då är det födelsedagsfest hos Susanna! :D




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0