Össebo, onsdag-fredag

Nu har jag tid så nu kommer ett par inlägg med lite bilder och annat!

Onsdag: Mötte upp Erika, Dessi och Susanna i Odensviholm och tog sedan mopparna vidare till Össebo som ligger lite utanför Totebo. Det tog nån timma att åka dit. Vi stannade till i Totebo för att handla lite gott och tanka.
När vi kom fram packade vi upp alla grejer, chillade, pratade, lyssnade på bra musik och badade. Myys!
La oss lite lagom tidigt i en hård säng med störande myggor omkring mej haha.

Torsdag: Gick upp innan 11 nångång och åt frukost. Sen blev det mera bad. Vattnet var hur varmt som helst! När vi badat klart åkte vi hem och lagade mat. Eller Susanna gjorde som vanligt det mesta ;D
Sen var det bara att sätta på sej lite hyffsade kläder och fixa till mej lite för att först bli utskjutsad till stora vägen av Erika och sen bli upphämtad där av Jocke. Han var gullig nog att låta mig följa med på lite fotboll :) Vi hämtade upp Hansson och Oskar Kallin och åkte sen vidare till Rumskulla där Boif vann med 3-5! Väldigt många fler mål borde det blivit men både Kallin och Simon var bra på att sumpa målchanserna haha.
Efter matchen åkte Jocke och jag själva och snackade lite. Sen skjutsade han mig tillbaka till Össebo och det tackar jag verkligen för :)
Väl hemma igen vankades det lite fest, det slutade sent men det var kul! :D

Fredag: Vaknade av att Susanna kom och väckte oss alla vid 10. Så det fick bli att slänga i sig lite frukost och sen städa. Fy så det såg ut efter oss asså xd Sen var det bara att åka hemmåt :)
Hade underbart bra dagar med väldigt fina människor!♥


Vi var sååå coola och drack 2.25or haha





Jockes bil :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0