Odensvipokalen

Idag var det Odensvipokalen i Odensvi.
Jag var där med mina fina vänner, Moa, Mickis och Amanda
Jag har insett att jag har massa bilder på min blogg på Boifpojkarna, och fler blir det visst :D


I första matchen mötte Överum Ankarsrum och det slutade med vinst till Överum med 3-1(?)


Sedan var det Boif som skulle möta Tjust, matchen slutade med en underbar seger för Boif efter två mål på bonusstraffar som sattes av Jesse och så gjorde Åström och JensJ också mål. Alltså slutade matchen 4-0! Helt otroligt men sjukt kul :D


I finalen möttes då Överum och Boif och det slutade med förlust för Boif. Väldigt tråkigt men dom kämpade på bra ändå! Resultatet skrevs till 4-2. Om Åström, Jocke eller nån annan skulle satt sina lägen så hade det kanske slutat anorlunda.


Phille och Moa


söta pojkar!


Hampus och Philip


Stina och Fanny


Siimon


Asså Linus är cool i mina brillor, och Joel är...konstig? :)


StinaW :)


Postat av: Mikaela

Svar: Först vill jag tacka för att du tog dig tid att svara, det uppskattas verkligen och gör mig superglad!!!! Och sen vill jag också tacka för det fina du skriver, att du gillar min blogg samt de fina du skrev om mig. Det är sånt här som får en känna lusten att fortsätta blogga. TUSEN TACK <3

2010-07-04 @ 21:52:36
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0