Lång natt

Jag vaknade precis efter en lång natt.

Jag gick och la mig vid 12 nångång och ungefär halv 2 vaknade jag och mådde riktigt illa. Det kändes som om något var fel. Bara en halvtimma efter det så ringer Malin och berättar att Anton har slagit i huvudet men hon vet inte hur hårt eller något. Så mamma får fara fram till Odensvi medan jag sitter och kan inte röra mig ur fläcken. Jag hann gå igenom 100 olika scener i mitt huvud innan pappa kom och berättade att han hade ett sår i huvudet och att han skulle in och sys, men annars var det lugnt. Jag ville verkligen veta vad som hände så jag smsade Tobbe och han ringde upp mej. Tydligen så hade Ante snubblat på några sladdar (han lanar) eller nått och slagit i huvudet i typ en bordskant. Det var ett ganska fult sår och blödde väldigt mycket. Tre styngn fick det sys med. Precis innan fem kom han och mamma hem. Då var jag fortfarande vaken och låg och läste. Hann läsa ut hela min bok som jag precis börjat med.. Anton mådde iaf bra och åkte tillbaka till Odensvi.
Lite konstigt att jag vaknade och kände något på mig ganska precis efter att det hänt. Slumpen eller?

Nu ska jag åta lite frukost sen får vi se vad dagen erbjuder. Ikväll är det iaf speedway! :D


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0